14 Eylül 2009 Pazartesi

Özledim...

Uzaklardan bir ses olmanı isterdim, bir selam, bir nefes... "Üşüme" diye seslenmeni isterdim... Bir el olmanı isterdim, bir kol... "Özledim" deyip sarılmanı... En karanlık yerinde düşlerimin çıkıp gelmeni isterdim. Kınalı bir bahar gibi, umut ışığı olmanı isterdim hayatıma... Gelseydin ve yaslasaydım başımı omuzuna, ağlasaydım doya doya ...geçerdi üşümesi yüreyimin,geçerdi üşümesi içimin kirpiklerimde yagmurlar dumanlanmasdı biliorum...
seninle suları yesil bir ırmayın kıyısında buluşmak,saclarının kokusundan öpmek içime çekmek ve senin soluyundan içmek, sana sarılmak,kuçaklamak,uçmak isterdim...
ama nafıle,aramısdakı butun yollar kapalı...bütün dallar kesik.....yokluyun bus gibi soyuk....üşüyorum.......yüreyimde donmuş sankı.göslerimde......
atesler içinde bedenim..öle bir üşüme ki,hiç bir sey ısıtmıor artık.butun uzuvlarımuyuşmuş.ezip geçior ruhumu acılar.....
yoksun işte,kalbımın kuyusu en hasın sesle inliyor simdi..
kirpikleri kırılan bır samanın tenınde,arılı şiirler topluorum geceleri şimdi..
bilirim,sevmekve öslemek bir atase dokunmaktır,yakmaktır yureyını yangınlrda.ama ben üşüyorum.yokluyun bus gibi soyuk.yakacak bir seyimde yok.
aglıoyrum busa dönüşüyor gös yaslarım...aglıyorum akıp gidior gösyaslarım çaylayanlara.......
bakakalıyorum ardından çaresis,,,,,
ah!birel olsan dokunsan alnıma,okşasan saçlarımı şefkatle...geçerdi agrısı basımın,geçerdi biliorum..........bir gül olsaydı bahcemde,koklasaydım nefes nefes,çekseydım içime derin derin.......birgös olup baksaydın göslerime,çekip alsaydın içindeki hüsnü.... ah!bir bilsen nasıl sevinirdi yüreyim..nasıl sewinirdi dudayımdaki gelincik
susuorum artık derin derin...ve sessizce soluyorum bir hazan yaprayı gibi....oysa ne kadar çok hasretim konuşmaya,anlatmaya ...anlasılmaya,oysa ne çok istiyorum,tüm bedenimden söküp almanı yalnıslıyımı,hıcranımı bir tılsımla.......
yüreyimden kanrevan.dıkenler acımasıs,ayaklarım kırık koşamıoırum artık doruklara..menzil uzak.....gel.yüreyim ol.aglayan gözlerim ol her damlada.yeniden doyur beni.yeniden doyur umudumu.her ölduyumde yeniden yarat ki,seni ne kadar öslediyimi Aanlatayım yeryusundeki butun canlı cansıs varlıklara,ne kadar çok sefdiyimi...
önce sen gel sevgilim solmadan resimler,şiirler sislenmeden....islenmeden geceler.....sonra ölüm gelsin.......
yoksun işte, kalbimin kuyusu en hazın sesle inliyor şimdi...

2 yorum:

hayqoliK dedi ki...

Özlem çekmek çok zor bişey ama sevgiyi anlayabilmeye yarıyor...

RapLik dedi ki...

Özlem çekmeyi ancak sevenler anlar gerisi boş ya bence