30 Temmuz 2009 Perşembe

Ben

BEN


Bu sefer aldım
Elime kalemi
Anlatmak için kendimi

Neden bilmiyorum konu seçtim
Kendimi

Bu sefer anlatmıyorum
Sevgimi, nefretimi
Bu sefer sadece kendimi

Ben;

Kimine göre akıllı
Kimine göre manyak
Kimine göre aklı başında
Kimine göre dengesiz
Anlayana komik
Anlamayana garip

Belki normal
Çoğu zaman anormal
Biraz da felsefik

Belli olmayan göreceli biriyim işte

Aslında ben
Ben severim herkesi
Anlarım anlatmak isteneni
Ama anlamaz çoğu kimse beni
Anlatmak istediklerimi
Dengesizliğimin nedenini
Belki anlarlar şiirimde beni

Belki yorumsuz kendimi
Yorumlamak için
Tanımsız kişiliğimi bulmak için
Bilmiyorum neden yazdım kendimi
Artık siz bulun nedenini
Şair burada ne demek istedi?


Mehmet Akif

2 yorum:

CanCan dedi ki...

Çok güzel teşekkürler

Kenan dedi ki...

Çok güzel bi şiirmiş teşekrler emeğine sağlık hocam