30 Temmuz 2009 Perşembe

Ciğerin Yansın

Birikti uğrunda döktüğüm yaşlar,
Al götür vicdansız ruhun yıkansın.
Her günüm hasretin zulmüyle başlar,
Ahımı hak ettin ciğerin yansın.
Bilseydim duyguya yer yok dininde,
El pençe durmazdım hain önünde,
Kapkara yas tuttum doğum gününde,
Neşemi yok ettin ciğerin yansın.
Doğuştan sevgiye aşka meğildim,
Kimsenin lutfuna muhtaç değildim,
Bir sana diz çöktüm sana eğildim,
Canıma tak ettin ciğerin yansınnn….
Sen ince arımdın veremdim sana,
Aleme haramdım haremdim sana,
Aşkınla tutuşan keremdim,
Bana aslıdan çok ettin ciğerin yansın.
Düşsemde kalkarım tutma elimden,
Gururum merhamet ummaz zalimden,
Beddua çıkmazdı şair dilimden,
Sabrımı tükettin ciğerin yansın.
Sineni kaplasın bu onmaz yara,
Hayatın boyunca gölgemi ara,
Değilmi sen benim yüzümü kara,saçımı ak ettin,
Ciğerin yansın,ciğerin yansın,ciğerin yansın….
Yazan:Bedirhan Gökçe

1 yorum:

Adsız dedi ki...

offf offfffffffffffff