30 Temmuz 2009 Perşembe

Aşka İsyan

Merhaba bu şiir daha önce Aşk Nedir adlı yazımda paylaşmıştım.Fakat birde sadece şiir olarak yazmak istedim.Umarım beğeniyorsunuzdur...

Yarını olmayan bir şehirde yaşıyorum bugünlerimde

Zaman kavramı kalmamış beynimin derinlerinde

Yaşam her zaman can yakar mazinin tam içinde

Sözlerim anlayana anlamayan kapının önünde…

 

Karanlıktan çıkan bir el elimi tutuyor sandım ama yanıldım

Yanılmak mı kolay yoksa ağlamak mı şaşırdım

Sözler beynime enjekte kafam karışık ağladım hem de çook

Ağır geldi beynime ama ben yinede yılmadım

 

Sevgiyi saptırmayın yanıltmayın şasırtmayın

Su ıkı gözün baktığı kişiyi benden almayın

Her günü ağlamakla gecen hüzün dolu bu insanın

Bir gün aynı şarkı aynı hüzün neden diye sormayın

 

Belki aradan yıllar geçer unutur diye bekledi

Benim onu ne kadar sevdiğimi bilemedi

Gözler yaşlı elde kalem anlatır bu sevgimi

Sevgim bendende büyük çünkü hala bitmedi

 

Bir iki üç dört diye geldi geçti bu günler

Günler geçer acı büyür sevenlerde bilirler

Aşk önemli değil sevgi olsa oda yeter

Ayrılmıycaz demeyin o günlerde hep biter…



Mehmet Akif

Hiç yorum yok: