30 Temmuz 2009 Perşembe

Seviyorum Diyorum

Bu aralar satırlarım üstüme üstüme geliyor
Kalbimde hep aynı hüzün hep aynı gece
Bak yine benliğim beni terketti
Ne olacak dersin şimdi?
Benim çok hoşuma gidecek olan birşey var
Ölümden sonra alacağım ilk fısıltı
Hevesti onca yaşadığım
Hayatta gidilecek olan yol bir hayli uzun
Önüme çıkan herşey benim son umudum
Dünüme ve günüme karışanı artık affetmem...
Hayatımı kötü yapmak için elinden geleni yaptın sen
Yırttım attım hatıralarını ve sana ait olanları
Bundan sonra beni görsen bile selam verme...
Yoksun artık bu bedende
Ağlıyorum hergün gece sen yoksun...
Hergün hergece aşkımsın diyorum
Dilimin ucuna gelir bazen heceler
Dövünür o karanlığın ortasında heceler
Anılarının hepsi uçtu gitti derler
Yeri zamanı geçtikçe ama hep o kötü günler
Rüzgar eserken meltemler yollanır o büyük boşluğa
Beyaz güvercinler kan kusar
ve hep sana olan sevgimi söyler
Seni sevsemde gelme artık yanıma
Öldükten sonra gel mezarıma
Ve söyle şu heceleri kulağıma
Ağlıyorum hergün gece sen yoksun
Hergece ve hertarafta aşkımdın diyorum...
Mehmet Akif

Hiç yorum yok: