12 Şubat 2010 Cuma

Düşündün mü Hiç ?

Düşünüyorum...
Sende gözlerime bakabiliyormuydun diye
Yalnızlığımı kalbinde hissedebiliyormusun diye
Kendini kendinde bulabiliyormusun eskisi gibi ?

Duvardaki resimlerin , hafızamdaki düşlerin
Acaba bir kalemde silinebilir miydi
Ben seni bir anda silebilirmiydim ?
Düşündünmü sen hiç bunları ?

Merak ediyorum biliyormusun ...
Acaba kimin kollarında aradığını bulacaksın
Kimin gözlerine o masum bakışlarınla kendini düşüncüreceksin
Seni sensizliğinde bulabilmeyi özlemişken
Sensizliğinde seni bırakmak istiyorum

Kalbime belkide yeni bir çırpıntı gelecek
Belkide sen artık hiç olmayacaksın
Bunları düşünmekte güzel olmalı öyle değil mi ?
Seni sensizliklerine bir veda öpücüğü ile uğurlamayı düşünmüştüm
Sanırım biraz dar gelmiş düşüncelerim
Sen orada öyle kalmayı çoktan hak etmişsin bile ...

3 yorum:

Despotizm dedi ki...

buda benden gelsin..


oligarşik mantığımı anlatamam
dalgın nukteli bakışı
niyetsiz dudakların
en körpe çıkıntıda
kulağıma fısıldar nefesi
desim söylesene hevesi
sis çığlık
güneşin kalbimde kar tanesi
bu şiiri sonuna kadar oku
dur duraksız mahçubum
küçücük bir çocuğum
hep buyukler aldi elimden
yüreğimi
küçüğün büyüğe mahkumiyeti kadar
suçsuzum
susuzum damlalar denizde
hissedilmez
susuyorum
küçük bir aşk var kalbimde
anlattım çok
değeri bilinmez
bilinmez...

Yazıyok Blog dedi ki...

Teşekkürler Despocan sağolasın (:

Gözde dedi ki...

Şiir çooook güzeeeeeeeeeeeel süper yaa bu teşekkürler ellerine sağlık...