10 Kasım 2009 Salı

Gecmis

Şu andaki yoğun bir yaşam içinde olmamdan dolayı ancak bu yazıyı yazabildim...
Herkes gelecek hakkında birşeyler bilmek ister.Tabi öncelikle kendi hayatında bende yazıma bunun ile ilgili bir noktaya değinmek istedim.
Gelecek ... Ney nedir ? Ne Olacak ? Şu olacak mı ? Bu böyle olacak mı ? vs gibi bu soruları hayatımızda çoğaltabiliriz.Benim değinmek istediğim şey ise geleceğe nasıl bakılması gerektiği !
Geleceğe bakabilmek için öncelikle geçmişteki izleri tam anlamı ile algılayabilmemiz , geçmişteki olaylardan tecrübe edinebilmemiz gerekir.Çünkü dünü bilmeyen yarına bakamaz. Bizler daha sabah ne yediğimizi unuturken bilinçaltımız olan biten herşeyden biraz biraz
kendine pay çıkararak farklı gördüğü şeyleri kayıt etmekte. Peki ne yapmalı ?
Yapılması gereken şey kesinlikle şudur diyemiyorum ama benim tavsiyem elde ettiğim sonuçlara , tecrübelere göre bilinaltını temizlemek. Misalen rüyaları bilinçaltımızdaki bilgilere göre görürüz. Bilim adamları bile rüya konusunda oldukça farklı bulgulara rastlamaktadırlar...
Aslında benimde çok yakın bir süre içerisinde bu konu ile ilgili başımdan bir olay geçti.
Yaklaşık 2 yıl önceki bir mevzu hakkında geçenlerde bir rüya gördüm.Ama bir çok gariplik vardı bu rüyada. Sabah kahvaltı yaptıktan sonra yatmıştım ve rüyayıda bu vakitten sonra gördüm.Rüyada normal yaşamımdaki bir hastalığım ile ilgili bilgiler ve sonuçlar vardı.İşin en garip yanı ise bu kabustan uyandığımda herşeyi tam hatırlıyor olmama rağmen
birkaç saat geçtikten sonra sadece birkaç şeyi hatırlıyo olmamdı.Tabi sonradan kendimi oldulça zorladım ve yine bazı şeyleri kendimce toparlayabildim.Hayatımdaki birçok olayı yaşadığım o zamanlarda rüyayı görmeyipte.Olayların üstünden 2 yıl geçtikten sonra ve aklımda o konu ile ilgili hiç bir bulgu olmamasına rağmen bilinçaltım devreye girmiş olacakki bana bu kabusu yaşattı.
Neyse olayın fazla ayrıntısına inmeyeyim...
Geçmişe ulaşabilmek farklı olgulara sahip olmaya bağlıdır.Sonuç olarak bahsettiğim ipucu verdiğim noktalardan bağlantıları bulmaca misali beynimizde oluşturarak sonuca kendi fikrinizce daha rahat ulaşabilir ve bu sonucu kendiniz daha anlamlı olarak ifade edebilme şansına sahip olmuş olursunuz...
Olayı fazla dağıtmadan yazımı sonlandırayım ...

2 yorum:

EzGi dedi ki...

Bazen geçmiş herşey olabiliyor...

Adsız dedi ki...

offff offf geçmiş beni benden aldı ve çaldı