23 Kasım 2009 Pazartesi

Başöğretmen

Malum yaklaşan 24 Kasım Öğretmenler Günü ile ilgili olması açısından bu şiiri ve Atatürk'ümüzün eğitime verdiği öneme dair de bu yandaki resimi sizlerle paylaşmak istedim.Onlarca cümleyi kurmanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum.Çünkü bişey olacaksa önce insanın içinde olmalıdır...
Tüm Öğretmenlerimizin Ellerinden Öperim...










BAŞÖĞRETMEN


Atatürk benim,
Başöğretmenim,
Ne öğrendimse,
Ondan öğrendim.

Yenilikleri,
Hep o düşünmüş,
Milleti için,
Ağlamış, gülmüş.

Çocuk kalbimle,
İlk onu sevdim,
Atatürk benim,
Başöğretmenimdir.



1 yorum:

SiDeLyA dedi ki...

Yazacak pek bişe bulamıyorum ama insnaın içinde olmalı kısmına katılıyorum.Eğitime açık deilsenz karşınızdaki öğretmen isterse Atatürk gibi bi öğretmen olsun yanii..Öğretmenler günü deyince hatırladığım geneld eilkokul öğretmenin oluyoo kötü anısı wardı sırf bi akrışıklık yüzünden ödevi yapmayan bir arkadaşmla beni karıştırmış ödev yapmayanın ben olduğumu sanıp bana tokat atmıştı ve burnum kanamıştı üstüne bide evdekilere düştüm die yalan sölememi istemişsti bide böle öğretmenler war ama herşeye rağmen öğretrmenlerin işi zor ve hakları ödenmzz...