30 Temmuz 2009 Perşembe

Sözlerimden Kalanlar

Sözlerim manasız kalır sevgime
Anlatamadım ben bunu hiç sevdiğime
Evet birgün anlaşılacaktır herşey
Günler geceler hep geçsede
Anlamsız kalan şeyleri anlatmanın
Bir yolu vardı evet işte öyle
Sen öyle böyle de bana
Hayat hep geçti işte şimdi söyle...
Kanamaz dedin bu kalp senin için
Evet dedim içimden
İçim dışım farklı evet sana
Sen anlamsızsın çünkü artık bana
Sen olmadan hayat çok daha kolay bitanem
Evet yoksun sen sennn
Sensizlik inan çok kolay
Sende alışmıştın artık çok bana
Ama ben hiç olmamıştımki hayatında
Sözlerimin anlamsız kaldığı şey sen untumaki sözlerim hayatında hep seninle...
                                                                                                                            Mehmet Akif
Not: Unutmamak gerekir ki herkes birgün anlayabilecek...

Hiç yorum yok: