14 Temmuz 2009 Salı

Hey Gidi Günler Heyy

Yine geç bir saatte yine ben blog başındayım :) Bir arkadaşımın pokemonlarımız adlı blog yazısını okuduktan sonra dertlendim yazıyı yazmaya karar verdim :|
Efendim bizim zamanımızda diye başlamak istiyorum.Bizim yaşımızda kemale erdi artık....
Sabahları yataktan kalkıtığımız gibi sokağa fırlardık.Top mahalle maçı yapar, bilye oynardık,taso oynardırk.Kumar mumar değil valla çok zevkliydi.Pokemonlar olurda herkes kendine bir model seçmeden olur mu ? Tabi bide bunların evrim geçirmiş halleri vardı.Tabi sonra millet kendini çok kaptırdı.Biri camdan atladı.Diğeri arabanın altına girdi derken televizyonlardan kaldırıldı.Halen Japonya'da devam ediyormuş sanırım...
Neyse sadece pokemon değildi tabi sadece bizim materyallerimiz.Mahalle maçları yapardık.Eskiden öyle heryer beton yapılar değildi.Valla çok güzeldi çoook.Maçların hiçbirzaman skoru olmazdı çünkü sonuna gelince kesinlikle ya bir dövüş çıkar ya birisi oyunu bırakır koca oyun biterdi :) Maç bitti haydi nereye çağla yolmaya kiraz yolmaya.Peki nasıl? Saklambaş oynardık abi daha ne olsun ya :) Oynarken ya bi dala ya bi ağacın yanına saklanır hem çağlamızı yolardık, hemde oyunumuzu oynardık.Süper zaman geçerdi ya... Okul zamanımızda güzeldi.Öyle şimdiki gibi teknolojisi yüksek sınıflarımız yoktu.Hoca karatahtaya yazı yazardı.Biz tık tık tık tık diye dinlerdik o sesi.Kopya çekmek bana pek nasip olmadı ama çekenler de adabı ile çekiyodu.Şimdi öğretmen dur dese öğrenci iyice kopyaya yelteniyo.Neyse valla bu konu uzar gider ya böyle efkar iyice bastı.Zaten sınavlardı felan iyice yorgun düştüm.Kısa süre içinde yatış vaktim gelecektir.Son olarak diyeceğim zaman ilerledikçe gençlik bozuluyo.Dikkatleri artırmak lazım kanımca (:

Hiç yorum yok: